Saturday, August 13, 2016

First 3d sketch and prototyping. \ Первый 3д эскиз и прототипирование.

Modular building system, is something you want to use in case of such big structures.
Since we making this baby in UE4 i would like to use one of powerful sides of this engine in my scene. Baked lighting. Even tho it's not very flexible it can simulate plenty of cool features,e.g Global Illumination, Soft Shadows ,etc, without much performance hit.
But ofc each segment must have second UV.
______
Модульная система, это то что нам надо в случае работы с подобными большими обьектами.
Так как будет использоваться UE4 я бы хотел воспользоваться приемуществом этого движка и использовать статичное запечёное освещение в своей сцене. Пусть оно и не очень гибкое, но у него тоже есть определённые "плюшки", Глобальная иллюминация, мягкие тени и прочее.
Но само собой потребуется вторая UV развёртка для всех обьектов.


No comments:

Post a Comment